سناسنا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

سنا خسروی

تلفن

1391/8/11 1:20
نویسنده : بابای سنا
422 بازدید
اشتراک گذاری

تلفن

تلفن سنا

باتلفن زنگ می زنه                                    تو گوشم آهنگ می زنه

من گوشی رو بر می دارم                                      میگم الو سلام دارم

بابا جونم صداش می یاد                                       صدای خنده هاش می یاد

از پشت سیم به من می گه                          بزرگ شدی حالا دیگه

صد آفرین بر دخترم                               برات یه هدیه می خرم

**               ***                      **

سنا زنگ میزنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

لاله
6 بهمن 91 9:48
سنا جونم تولدت مبارک گلم
مطهره
6 بهمن 91 20:27
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█ راستی دوست عزیز با تبادل لینک موافقی خبرم کن ! راستی تولدتـــــــــــــ مبارکــــــــــــــــــ
SABA
30 بهمن 91 14:58
سلام من وارد کننده محصولات خارجی هستم در صورت تمایل به همکاری در فروش محصولات ما و یا تمایل به واردات هر گونه کالائی بدون دریافت وجهی از شما ما برای شما کالای مورد نظرتان را وارد میکنیم و بعد از رسیدن کالا به دستتان پول آن را دریافت می کنیم www.jenseno.irآدرس فروشگاه قیمتی فوق العاده در صورت تمایل تبادل لینک هم میکنیم راه تجارت برای شما نیز باز است
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سنا خسروی می باشد