سناسنا، تا این لحظه: 15 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

سنا خسروی

تولدت مبارك

1392/1/26 2:31
نویسنده : بابای سنا
382 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارك

ششم بهمن نود و يك

عزیز من,گل من
تولدت مبارک
تولدت مبارک

 تولد سنا جون

 

تولدت مبارک
تولدت مبارک
تولدت مبارک
قشنگ شدی,گل شدی
شدی مثل عروسک
عزیز من,گل من
تولدت مبارک
قشنگ شدی,گل شدی
شدی مثل عروسک
عزیز من,گل من
تولدت مبارک

 

 

 

 

 

اميررضا  سنا اميرحسين

 

 

رو سقف این اتاقه
یه عالمه ستاره
می خوان تولدت رو
جشن بگیرن دوباره
فشفشه های روشن
باربارک های رنگي

تودستامون می رقصن

رقص به این قشنگی
وقتشه که فوت کنی
شمع ها رو خاموش کنی
شادی و مهر رو کنی
غم رو فراموش کنی
نگاه نکن اینقدر
تو آینه خودت رو
بیا ببر عزیزم
کیک تولدت رو
فوت کن,فوت کن,فوت کن

شمعها رو خاموش کن
فوت کن,فوت کن,فوت کن
عم رو فراموش کن
ن

تولد سنا

گاه نکن اینقدر
تو آینه خودت رو
بیا ببر عزیزم
کیک تولدت رو
باز کن هدیه ها رو
بافاصله تک به تک

ان شا الله زنده باشی
همیشه خنده باشی
تو آسمون آبی
مثل پرنده باشی

اینجا که هر نگاهی
دیده چقدر تو ماهی
اسفند دونه دونه
    چشم نخوری الهی

تولد سنا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

F
26 خرداد 92 22:00
این پیام رو یکی به من نظر داد منم بهش عمل کردم.. تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سنا خسروی می باشد